Angajam: Agent servicii client
noiembrie 3, 2020
Descrierea companiei
Compania noastra activeaza in domeniul brokerajului in asigurari si al pensiilor private. In acest context, strategia pe care o implementam este de a ne extinde teritorial. Integritatea, performanta si spiritul de echipa sunt valori care ne ghideaza in tot ceea ce facem si criterii pe care le luam in considerare in selectia celor care doresc sa se alature echipei noastre. Dorim sa avem alaturi de noi persoane ce au o atitudine pozitiva si deschisa, carora le face placere sa lucreze cu oamenii, dau dovada de empatie si doresc sa se implice in activitatile administrative ale companiei.
Te asteptam cu drag sa te alaturi echipei noastre!
Rol
Agent servicii client este acea persoana care intra in contact direct cu clientii companiei, preluand solicitarile si feedbackul acestora, identificandu-le problemele si gasind solutii pentru a le rezolva.
Responsabilitati
- Contactarea telefonica a clientilor pentru a identifica problemele acestora si pentru a gasi solutiile potrivite;
- Preluarea solicitarilor clientilor (venite prin telefon, e-mail, curierat, etc.) si rezolvarea lor;
- Participarea la imbunatatirea continua a calitatii serviciilor oferite, preluand feedbackul si sugestiile clientilor, principalul obiectiv fiind satisfactia acestora;
- Introducerea in baza de date intr-un mod responsabil informatiile si datele culese de la clienti, actualizandu-le in permanenta;
- Cunoastrea foarte bine care sunt produsele si serviciile oferite de compania noastra si de partenerii asiguratori;
- Scanarea, incarcarea, indosarierea si arhivarea datelor, dosarelor si fiselor clientilor, pastrandu-le in conditii optime de siguranta si protectie;
- Analiza periodica a datelor introduse;
- Restaurearea la nevoie a datelor salvate;
- Corectarea erorilor intalnite sau raportarea lor personalului superior ierarhic;
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de superiorul ierarhic;
- Folosirea integrala si eficienta a timpului de munca, livrand corect informatia ceruta;
- Indeplinirea cu constiinciozitate a tuturor sarcinilor fisei postului stabilite de personalul superior ierarhic, in vederea bunei desfasurari a activitatii de ansamblu a societatii;
- Deplasarea pe distante scurte sau medii (diverse institutii, posta, etc.).
Cerinte
- Abilitati excelente de comunicare, atat direct cat si prin e-mail si telefon;
- Atitudine pozitiva, initiativa, constiinciozitate si dinamism;
- Abilitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor, gandire analitica;
- Capacitatea de a respecta termene limita;
- Atentia fata de detalii;
- Capacitatea de lucru in echipa;
- Capacitatea de a gasi solutii optime si rapide;
- Dorinta de a investi continuu in dezvoltarea abilitatilor personale si de perfectionare din punct de vedere profesional;
- Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj.
Beneficii
- Dezvoltarea abilitatilor personale;
- Perfectionarea la locul de munca prin programe de training intern;
- Salariu atractiv, care reflecta responsabilitatile fisei postului.
Asteptam CV-ul tau la adresa: hr@kundenbroker.ro