Angajam: Operator introducere date
noiembrie 3, 2020
Descrierea companiei
Compania noastra activeaza in domeniul brokerajului in asigurari si al pensiilor private. In acest context, strategia pe care o implementam este de a ne extinde teritorial. Integritatea, performanta si spiritul de echipa sunt valori care ne ghideaza in tot ceea ce facem si criterii pe care le luam in considerare in selectia celor care doresc sa se alature echipei noastre. Dorim sa avem alaturi de noi persoane ce au o atitudine pozitiva si deschisa, carora le face placere sa lucreze cu oamenii, dau dovada de empatie si doresc sa se implice in activitatile administrative ale companiei.
Te asteptam cu drag sa te alaturi echipei noastre!
Rol
Operator introducere date este acea persoana responsabila de gestiunea datelor privind clientii companiei, introducand, verificand si urmarind in permanenta acuratetea informatiilor.
Responsabilitati
- Introducerea in timp util, intr-un mod responsabil a contractelor de asigurare;
- Verificarea conformitatii datelor inainte de introducerea lor in sistemul de calcul cu datele din documentele primare;
- Intocmirea si urmarirea evidentelor documentelor pe categorii in functie de specificul acestora;
- Ordonarea documentelor pe categorii si pastrarea in format fizic;
- Scanarea, incarcarea, indosarierea si arhivarea copiilor contractelor de asigurare si pastrarea lor in conditii optime de siguranta si protectie;
- Analizarea periodica a datelor introduse;
- Implicarea in campanii de actualizare a datelor clientilor;
- Restaurarea la nevoie a datelor salvate;
- Corectarea erorilor intalnite sau raportarea lor personalului superior ierarhic;
- Mentinerea relatiei cu clientii, atat telefonic cat si prin e-mail;
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de superiorul ierarhic;
- Folosirea integrala si eficienta a timpului de munca, livrand corect informatia ceruta;
- Indeplinirea cu constiinciozitate a tuturor sarcinilor fisei postului stabilite de personalul superior ierarhic, in vederea bunei desfasurari a activitatii de ansamblu a societatii;
- Deplasarea pe distante scurte sau medii (diverse institutii, posta, etc.).
Cerinte
- Abilitati excelente de comunicare in interactiunea cu oamenii, atat direct cat si prin e-mail si telefon;
- Atitudine pozitiva, initiativa, constiinciozitate si dinamism;
- Abilitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor, gandire analitica;
- Capacitate de a respecta termene limita;
- Atentie catre detalii;
- Capacitate de lucru in echipa;
- Capacitatea de a gasi rapid solutii optime;
- Dorinta de a investi continuu in dezvoltarea abilitatilor personale si de a te perfectiona la nivel profesional;
- Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj.
Beneficii
- Dezvoltarea abilitatilor personale;
- Perfectionarea la locul de munca prin programe de training intern;
- Salariu atractiv, care reflecta responsabilitatile fisei postului.
Asteptam CV-ul tau la adresa: hr@kundenbroker.ro